Dziergam na drutach i szydełkuję, szyję, maluję, a nawet przędę, próbuję coś wyhodować w ogródku, głaszczę koty... nie umiem siedzieć bezczynnie.Jestem matką trojga dzieci. Można by im poświęcić całą dobę, ale czasem żeby nie dać się zwariować potrzebuję HOBBY i o tym właśnie jest ten blog.

Blog > Komentarze do wpisu
Prawie jak D&G

Panowie Dolce i Gabbana w kolekcji na jesień 2010 pokazali sporo "norweskich" sweterków.

Jak ktoś ciekawy to znalazłam więcej zdjęć np. tutaj

Nie wiem co mnie podkusiło- nie umiem dwukolorowo dziergać, wyszło okropnie. No ale z daleka i przy świecach "prawie" jak D&G... omg. Sweterek jest bardzo wygodny.

A opis wzięłam stąd.

piątek, 14 stycznia 2011, kasiaba1

Polecane wpisy

  • Kobaltowy szyjogrzej

  • Heroinę zrobiłam- na drutach

    Nic nie poradzę- "Heroine" tak nazwała wzór projektantka. Projekt jest ekstremalny pod kilkoma względami: - prawie 1200 gramów włóczki wełnianej (zszyć takie ci

  • Na włóczkowym odwyku- sweterek

    Skoro, jak niektórzy twierdzą, zwariowałam z ilością posiadanych włóczek, postanowiłam pójść na odwyk. Oglądam czasem, ale nie kupuję, wyciągam zapasy, dziwię s

Komentarze
Gość: Olajda, *.customer.cdi.no
2011/01/14 15:52:36
plagiat jak si patrzy ;)
sweterek jak oryginalny :)
pozdrawiam -
- Ola
-
2011/01/14 16:39:12
No wiesz!
Aaaale się krygujesz Waćpani:)))
Przy świecach? I z daleka????
Akurat. Akurat!
(i tak wiesz, że piknie wyszło, przyznaj się bez bicia:)))
-
Gość: kai, 95.155.125.*
2011/01/14 16:46:28
Wiesz dobrze, Poppy, że wyszedł Ci świetnie, prawda? :) Zdolniacha z Ciebie!
-
aboczar66
2011/01/14 17:19:29
Świetny.Pozdrawiam Anka
-
reniuszka
2011/01/15 00:26:57
I mnie się bardzo podoba :) Zdolniacha, nic dodać, nic ująć. Buziaki. Renia
-
Gość: chmurka, 217.98.53.*
2011/01/15 14:45:34
Sweterek ładnie wygląda, uważam że krytyka jest za ostra i zbędna , bardzo lubię norweskie wzory
-
2011/01/17 16:29:49
"Odróbka" Westwood bardziej mi przypadła do gustu, ale i tak gratuluję i szczerze zazdroszczę umiejętności :)
Pozdrawiam!
-
Gość: Kasia robi sweter, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/11/30 22:11:36
No co Ty mowisz, przeciez ten sweter jest idealny!!!
Pozdrawiam, Kasia robi sweter

kasiaknits.blogspot.com/